2017 m. gegužės 17 d., trečiadienis

Automobilinė dedukcija

Sveiki gerbiamieji. Ir gerbiamosios aišku - šis tinklaraštis gi politkorekcijos bastionas. Vėlgi primenu, kad karybos fronte nieko ypatingo nenutiko - mes vis dar NATO dalis ir mūsų vis dar niekas neužpuolė.
Tiesa pasaulyje vis dar nieks neišnaikino visokių brūdų teroristų, bet kol "winning their hearts and minds" nebus vykdoma "two in the heart and one in the mind" principu, dar reiks šiek tiek palaukti ramybės.

Nepamirškite, kad šį savaitgalį vyksta kasmetinė kariuomenės ir visuomenės vienybės ir partizanų pagerbimo šventė Panevėžyje, taigi ruoškite savo autobusų bilietus, dviračius ar plieninius draugus kelionei, nes tik kartą per metus galėsite pamatyti visą ką kariuomenė turi, ar norėtų turėti.

Vėlgi po įžangos įženkime į šios dienos temą apie automobilinę dedukciją. Pirmiausią apie ką visa tai - čia kaip tęsinys visų ankstesnių keistų automobilinių temų arba atsakymai į klausimus, kurių nieks neklausė.
Kas yra dedukcija, manau, aiškinti nereiks - kai Šerlokas Holmsas, pažvelgęs į šūdo dėmę ant vatsono bato elementariai nustato, kad jis ne tik nesenai gryžo iš parko, bet ir tai, kad konsteblis, kuris gaudo nesusirenkančius šunšūdžių, šiuo metu palikęs postą taigi, ko gero, tame rajone vyksta apiplėšimas. Supratote esmę.

Vaizdo rezultatas pagal užklausą „subaru meme“ 

Ir nekalbėsime apie automobilio markę iš serijos - Pasatas - kaimietis; BMW - marozas; SAAB - architektas; VAZ - hipsteris; Fiat - šykštuolis; Alfa Romeo - auto servizo darbuotojas ir panašiai. Apie tai jau prirašyta pakankamai, galite prasigooglinti.

Pakalbėkime, ką specifiniai automobilio bruožai, tam tikri gedimai arba dar kitokia keista specifika sako apie jo vairuotoją. Taigi:

Pradėkime nuo apšilimo:
  • Tolimos šviesos dienos metu - Ypač jei su jomis važiuojama kurį laiką - vairuotojas prie vairo įkalęs taip maždaug iki baudžiamojo kodekso. Nereikia čia sakyt, kad nepastebėjo - viduryje prietaisų skydelio didelė mėlyna lempa ir iš priekio mirksintys pikti eismo dalyviai turėjo padėt susiprast. Ko gero pradedantis pijokėlis, dar neperkandęs visų maskavimosi meno subtilybių.
  • Naktį vairuotojas važiuoja be šviesų - Tas pats kaip ir aukščiau, ir jūs nepatikėsite, kiek tokių yra. Nes tikrai, kai važiuoji mieste taigi taip šviesu nuo gatvės žibintų. Nesvarbu, kad nesimato, ką spidometras rodo, svarbu kad magiokas plaka. Automobilis dažniausiai koks nors vokiškas 1995 m. vintažas, kuriame užgesinus variklį šviesos neišsijungia pačios ir Pavlovo šuns refleksas pas vairuotoją tik jas išjungti, bet ne įjungti, kad neduok die, akumuliatorius nenusėstų
  • Naktį nepersijungia iš tolimų į artimas - Arba šviežias vairuotojas arba irgi jau krūminiai apsemti ir tos šviesos priekyje jau yra tiesiog dar vienas baltas arklys kaimenėje.
  • Posūkis mirksi ant tiesaus kelio - Irgi kartais latrelio požymis, bet dažniausiai vairuotojas kalba telefonu - atsiliepė į skambutį dar kieme, į pagrindini kelią posūkis gana nedidelis, svirtelė neatšoko tai ir važiuoja, nes dešinė ranka užimta. "Nepastebėjau" pasiteisinimas būtų tik traktoriam ir motociklam - kur kartais mygtukas neatšoka pats, o vairuotojo ausis ir smegenis virpina britvos žviegimas ar "Belarūso" murkimas, bet tokie irgi labai nervina užmiesčio kelyje su kairiu posūkiu važiuodami 10 kilometrų.
Visi aukščiau išvardinti sindromai manau tikrai žinomi policininkams ir jie visai prideramai čiumpa visus tokius nemokančius naudoti lempų pirmais numeriais ir ne be reikalo.
Kaip jūs manot kas padeda prigaudyt pijokų per reidą kai nėra kada čiupt visų iš eilės - ogi dedukcija.

Dabar keli bruožai, į kuriuos atkreipti dėmesį, jie kartais nusako automobilio istoriją ir vairuotojo santykį su juo:

Vaizdo rezultatas pagal užklausą „car meme“ 
  • Skirtingos padangos ant tos pačios ašies - Vairuotojui nusispjaut į savo ir kitų saugumą - greičiausiai automobilis taip pat nedraustas, be TA ir šiaip išregistruotas. Vairuotojas vadovaujasi logika, kad bauda pigiau, nes retai važiuoja ir šita mašina išvis skirta žvejybai (gėrimui). Dažniausiai ne pensininkas, nes jiems 10 metų pakanka vieno komplekto vasarinių ratų kadangi į kapus vistiek važiuoją tik šiltuoju metu.
  • Vasarinės padangos žiemą - Aukščiau aprašyto atvejo analogas, bet dar drąsesnis. Dažniausiai galvoja, kad tos padangos iš tikro universalios ar dar ką panašaus. Lengva atskirti iš važiavimo žiemą 0,5 saugaus greičio, bendrai klaikios automobilio būklės ir supuvusių lengvo lydinio ratlankių, nes padangų nekeičia "nes labai gražūs lietnykai" (gal ir buvo 1995).
  •  Žieminės padangos vasarą - Jei pigesnis ar senesnis automobilis - dažniausiai retokai važiuojantis asmuo. Dažnai - pensininkas. Kartais aišku čia yra tik "žvėjybinė mašina" ir nėr ko cackintis su tom padangom. Jeigu automobilis gana geras ar apynaujis - žmogus turi butą Perkunkiemyje be rūsio ir neturi kur laikyti antro ratų komplekto, o gamintojo servisą už tai lupa baisius pinigus. Sunkiausiai dedukuojamas požymis, todėl svarbu, kaip jis dera su kitais. 
  • Lempos šviečia į lankas - Dažniausiai reiškia, kad apgavo garaže tvarkydami po avarijos ir sudėjo angliškas lempas. Tai veda prie to, kad automobilis buvo daužtas jau po registravimo Lietuvoje ir iki apžiūros dar yra laiko, ypač jei į lankas šviečia tik viena lempa. Tas pats galioja ir jei į lankas šviečia abi lempos, bet tokie vairuotojai dažniausiai būna pasiskolinę tinkamas lempas praeiti TA (ypač jei automobilis apynaujis ar brangus). Dažnai automobilių perpardavėjo požymis, ir tokio prie suktesnių.
  • Skirtingo formato numeriai - Jeigu tai ne senesnis visureigis, o lengvasis automobilis tai irgi reiškia, kad, dažniausiai už Atlanto, automobilis matė medį ar tvorą ar ką panašaus ir iš labai arti. Dažnai bruožas sutinkamas su "pranykusiomis" oro pagalvėmis, angliškomis lempomis ir kitais "pridaužtų" automobilių bruožais. 
  • Sportinis vairas automobilyje - Jeigu automobilis naujesnis nei kokie 1993 ir tas vairas tėra vienintelis sportinis daiktas - automobilis buvo gerai trėkštas į kažką ir kažkuris, gal net esamas, savininkas pagailėjo pinigų susidėti atgal vairą su oro pagalve. Šykštumo arba drąsos požymis. 
  • Skirtingi ratlankiai priekyje ir gale - Ypač jeigu veiksmas vyksta žiemą, arba priekyje ratlankiai lieti, o gale skardiniai - vairuotojas gatvinis lenktynininkas, galimai nelabai sėkmingas nes driftas baigėsi bordiuruose ir nelabai turtingas, nes nebuvo už ką pasikeist ratlankių.
  • Skirtingai tamsinti langai arba vienas galinis langas tamsintas, o kitas ne - Automobilis šviežiai po avarijos, ir vairuotojas neapsisprendžia - vėl tiuninguot ar nebeverta, nes vėl išdaužys. Dar gali reikšti, kad vairuotojas žioplas ir paliko kažką, kas suviliojo vagis.
Automobiliai netgi kartais pasako, kur vairuotojas dirba ar gyvena:

Vaizdo rezultatas pagal užklausą „car park meme“
  • Nudaužyti lengvo lydinio ratlankiai - Vairuotojas gyvena kur nors naujame rajone, kur vietos statyti automobilius tik už pinigus, taigi tenka visą laik parkuotis paraleliai. Vairuotojo darbas taip pat gali būti kur nors senamiestyje, kur kiekviena Šimašiaus neapmokestinta vieta kas ryt yra automobilinės kovos objektas.
  • Akmenų nudaužytas stiklas ir lempa dešinėje pusėje - Vairuotojas gyvena arba turbūt turi giminių kur nors palei Via Balticą arba Lietuvos pasienį, taigi prisigaudo akmenų iš po furistų, kurie neapsisprendžia - keliu ar kelkraščiu važiuoti.
  • Akmenų nudaužytas visas priekis vienodai - Vairuotojas gyvena soduose ar kur gilokam užmiestį, bet ne vienkiemyje, o gyvenvietėje, iki kurios veda siauras vingiuotas žvyrkelis. Mokyklinio amžiaus vaikų neturi, dirba ne nuo anksti, taigi kai važiuoja į darbą, nebūna kaip aplenkti anksčiau išvažiavusį kaimyną.
  • Purvinas priekis automobilio priekis, bet švarus galas - Tas pats kaip ir anksčiau, bet kelias labiau ne žvyras, o molis. Identiška situacija su nereikėjimu anksti keltis.
  • Švarus automobilio priekis, bet purvinas galas - Tos pačios užmiesčio gyvenvietės vietinis, bet arba labai drąsus ir sugeba aplenkti kaimynus žvirkelyje, arba dirba nuo ankstaus ryto.
  • Priekinės durys nudaužytos ir pilnos vertikalių dryžių - Vairuotojas gyvena senam miegamąjame rajone arba dirba kur nors su padoria, bet labai užkišta automobilių aikštele. Kaimynai kas ryt važiuoja į darbą, bet jų vaikai į mokyklą nueina patys.
  • Galinės (arba visos) durys nudaužytos ir pilnos vertikalių dryžių - Gyvena ten pat kur ir ankstesnis vairuotojas, bet kaimynai vaikus vežioja į mokyklą. Jeigu dryžiai ir duobės extra dideli - kaimynų vaikus reik vežioti kėdutėse, bet kaimynai kėdučių pernakt nepalieka mašinose. Tai tik patvirtina hipoteze apie ne patį geriausią rajoną. Kita dryžių ant galinių durų priežastis gali būti kad kaimynė pensininkė bijo važiuot priekyje kai jos diedas vairuoja, ir labiau jaučiasi saugi galinėje sėdynėje.
Automobilio savybės dažnai išduoda ir įvairius savininko pomėgius ar verslus:
  • Cypia diržas arba spiegia stabdžiai - Jeigu savininkas be klausos aparato, reiškia jis niekada niekur neturi būti laiku, ir gali sėkmingai važinėti laukdamas mirtino gedimo. Greičiausiai Freelanceris interjero dizaineris, iš namų dirbantis programuotojas arba šiaip bedarbis. 
  • Automobilis pilasi mėlynais dūmais ir atrodo gana klaikiai - Toks pat neskubantis vairuotojas, kuriam reik automobilio kartą per metus, ir jei neprivažiuos tai pėsčias pabaigs eit. Dažniausiai be TA, draudimo ir viso kito. Masalas policininkams.
  • Automobilis pilasi mėlynais dūmais, bet atrodo neblogai ir su apynaujiu TA lipduku - Vairuotojas turi draugų techninės apžiūros stotyje.
  • Ant galinės palangės mėtosi meškerės - Savininkas nežvejoja, bet reikia kažkokio alibi kai su draugais važinėja pagert į sodybą. O kad netyčia nepamirštų, alibi vežiojasi su savimi. Jeigu dar buferio apačios atlankstytos arba trūksta kokios apdailos - gerti reik važiuot gana toli nuo pagrindinio kelio, kad žmona su savo Reno per kimsynus neatvažiuotų patikrint, kaip kimba.
Vaizdo rezultatas pagal užklausą „car fishing meme“
  • Neveikiantis ir sulūžęs galinis valytuvas kombinacijoje su visiškai purvinu stiklu - vairuotojas darbo metu vairuoja krovininį mikroautobusą, "kabluką" ar furą ir yra pamiršęs apie galinio lango egzistavimą.
  • Prie kuro užpylimo dangtelio dyzelio dėmės - Kombinacijoje su pikapu ar visureigiu ar universalu - ūkininkas, kombinacijoje su neveikiančiu galiniu valytuvu - furistas. Taip pat savybė galioja jų šeimos nariams. 
  • Purvinas automobilio vienas šonas, dažniausiai kairys - Vairuotojas megsta grybaut, bet bijo nusukt nuo magistralinio žvyrkelio kad nenuklimptų. 
  • Žeme besivelkantis duslintuvas ant nepakrauto automobilio - Vairuotojo sode buvo geras bulvių derlius, bet kelio nieks negreideriavo. 
  • Žeme besivelkanti priekinė buferio apdaila ir variklio apsauga - Vairuotojas greičiausiai studentas, gyvena bendrabutyje ir kambariokai niekad lauk neišeina tai tenka mergužėles vežtis miškan.

PAPRASTO ŽMOGAUS NUOMONE (bonus content)
Moč, gali pasiimt raktus - niekur nebevažiuoju, jau viskas aišku, visiem. Einu prie upės, pažvėjot.

2 komentarai:

  1. "Trucking jobs" yra neatsiejama ekonomikos dalis, teikianti svarbias paslaugas įvairioms pramonės šakoms. Sunkvežimių vairuotojai yra gyvybiškai svarbūs prekių judėjimui, užtikrindami, kad maisto produktai, statybinės medžiagos ir kitos prekės pasiektų savo galutinius vartotojus. Ši profesija reikalauja atidumo, atsakomybės ir gebėjimo dirbti nepriklausomai.

    AtsakytiPanaikinti
  2. работа в польше водителем категории сe предназначена для тех, кто имеет водительское удостоверение категории СЕ и ищет работу за границей. В Польше существует большой спрос на водителей грузовых автомобилей и автопоездов, что обусловлено развитием транспортной сети и увеличением объемов международных перевозок. Работодатели предлагают стабильную зарплату, социальные гарантии и условия для профессионального роста. Наличие опыта работы и знание основ безопасности дорожного движения являются ключевыми требованиями для соискателей.

    AtsakytiPanaikinti